SuzanJager.reismee.nl

Ik wil naar de galapagos!!!

Hallo allemaal,

Vandaag een beetje een andere blog, niet over wat ik de laatste tijd heb gedaan maar over wat ik ga doen (hopelijk).

Op het afgelopen AFS kamp hebben we informatie over de Galapagos gekregen, en het lijkt mij superleuk om daar heen te gaan! Op de Galapagos gaan we allerlei super interessante en gave dingen doen zoals naar het Charles Darwin centrum, bezoek aan Tortuga Bay met prachtige witte stranden en blauwe zee, snorkelen met schildpadden (!), naar een vulkaan en nog heel veel andere dingen. We zullen dan op dinsdag 28 maart s’ochtends vroeg van Guayaquil naar de Galapagos eilanden vliegen om daar vervolgens 5 dagen te verblijven. Op 1 april komen we weer terug.

Het lijkt mij zo'n fantastische ervaring om naar de Galapagos te kunnen, dat ik die eigenlijk niet wil missen. Helaas hangt er nogal een prijskaartje aan deze ervaring (1210 dollar!). Papa en mama daar wel een beetje bij helpen en ik heb ook nog wel wat spaargeld maar dat is helaas nog niet genoeg. Daarom wil ik vragen of er misschien mensen zijn die mij zouden willen sponsoren??? Wat krijg je daar dan voor terug? Ten eerste help je mij bij het maken van een van de mooiste herinneringen van mijn leven! Daarnaast zal ik naast een uitgebreide blog ook een apart verslag schrijven met extra fotos en filmpjes voor de mensen die mij willen sponsoren!

Ik kijk erg uit naar de Galapagos en ik zou het geweldig vinden als je mij zou willen sponsoren!Alvast heel erg bedankt voor het lezen van mijn blog, binnenkort volgt er nog eentje over het carnavalsfeest hier...

Groetjes en liefs van Suzan.

Als je mij bij dit avontuur wilt helpen neem dan contact op met mijn papa en mama in gieten!

Reacties

Reacties

opa en oma blijham

hoi suus,zoals je wel weet zullen we een bijdrage geven, zodat je naar de schildpadden kunt.Wat je er voor terug moet doen dat hoor je nog wel. knuffel en groetjes van opa en oma.

Opa Bert

Hallo Suzan,
Je blog gelezen met je plannen om naar de Galapagoseilanden te gaan. Lijkt mij ook mooi. Wel nog een
eindje vliegen - 1000 km- ! Maar dat zal wel gaan . Ja je zult nog wel wat sponsering kunnen gebruiken. Ik wil daar graag aan meedoen. Ik heb hier al met je mam over gesproken.
De hartelijke groeten van Opa Bert!

Marieke

Hoi, dat laatste tientje, daar zorg ik wel voor! ; ) Ik hoop dat anderen de rest regelen hihi. Kusje, kusje, Je allerliefste zusje!

Annemarie

Lieve Suzan, fantastisch naar de Galapagos, nu wordt ik echt jaloers op je! Maar omdat ik nu zelf nog niet ga ben ik heel benieuwd naar jouw avonturen tussen de schildpadden en leguanen en al die andere wonderlijke dieren. Natuurlijk zal ik je sponseren zodat jij het voorwerk kan doen en dan reisadvies kan geven voor toekomstige reizigers. Nou meisje ik wens je vast heel veel plezier. Groetjes Annemarie

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!